موقت(بشتاااابید بشتااابید)

خرید بک لینک
بعد از دو هفته ک خب بخاطر مسافرت فاصله افتاده بود رفتم تعلیم رانندگی برای تو شهرمدرسش خیلی خوب بودخیلی هم تعریف کرد که برای جلسه اول خیلی خوبی و استعداد خفنی داری:))ولی موقع پیچ به سکته میدادمش چون فرمونو سریع برنمیگردوندم و ماشین میرفت تو جوباون میپرید فرمونو درست میکرد بعدم دستشو میذاشت سمت چپ قفسه سینه ش چپ چپ نگام میکرد!!!:-/یک جام گفت دنده عوض کن راهنما راستو زدم بعد هول کردم میچییدم ب موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: لحظه, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 0:07

روانشناسی شهر خودم قبول شدم

نمیدونم حس بدی ندارم ولی خوشحالم نیستم هدفم این نبود

ولی چه میشه کرد

در آینده دوباره کنکور میدم تا وقتی ک قبول شم

خسته شدم خیلی

وگرنه ادامه میدادم

چهار سال زندگینکردن بهم فشار اورد:))


همه جا اعلام کردم چی شد چی کار شد

گفتم اینجام بگم

و خب ثبت هم بشه:دی


+دلم میخاد یا گریه کنم

یا بگیرم یک هفته بخوابم-_-

موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: شروع,مرحله,دیگه, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 3:37

هم اکنون در راه مشهد مقدس هستیم

پنج روز دیگه نتایج دانشگاه میاد دعا دعا میکنم شهر خودمون قبول شم چون کارام نصفه میمونه

بعد سه چهار سال بالاخره کلاس رانندگی رفتم

بابا هنوز ناراضیه میترسه بزنم کل شهرو بکشم:-/

رفته ماشینامونو فروخته یک ریوی رنگیه نصفه چپ گرفته ک اگه بزنم جایی کمتر سکته کنه:-///

موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: وقایع, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 19:04

اگر یک جلد کتاب بخوانید ممکن است به کتاب خواندن علاقه مند شوید.اگر دو جلد کتاب بخوانید حتما به کتاب خواندن علاقه مند می شوید.اگر سه جلد کتاب بخوانید به فکر فرو می روید.اگر چهار جلد کتاب بخوانید در خلوت با خودتان حرف می زنید.اگر پنج جلد کتاب بخوانید سیاهی ها را سفید و سفیدی ها را سیاه می بینید.اگر شش جلد کتاب بخوانید نسبت به خیلی عقاید و نظرات بی باور می شوید و به توده های مردم و باورهایشان خش موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: کتاب,خواندندی, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

اول که اومدم میخواستم فقط بیامو بخونمتونچند تارو خوندمو رفتم تو نظرات تا شاید وب جدید و خوبی پیدا کنمدیدم نه انگار مثه اینستا شده اینجامنمیدونم چرا حس میکنم اینجام بعضیا میخوان اون چیزی رو نشون بدن که نیستن ولی خیلی دلشون میخواسته که باشنشاید برای همینه خیلی اینجام دیگه دلنشین نیست برام مثل قبلاز اینا بگذریمیک شنبه نتایج اعلام میشهو استری دارم خیلی...میگن هرچی بیشتر تلاش کنی برای نتیجه ی ک موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: بازم,استیرس, نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

فردا عصر نمایشگاهمونهامروز رفتم همه رو بسته بندی کردم کداشونو وارد کردم با قیمتحدود بیست تا گردنبندو دستبندو انگشتر شدشب میخواستم ازین کالباس خونگیا درست کنم دیدم حسش نیستپیتزای سبزیجات درست میکنیمیک چیز کیک هم درستیدیم که اصلا مهلت ندادن عکس بگیریم:-/یکم هیجان دارم برای فردا چون اولین تجربمه:دیپشمک رفته یک پیجی با کانال زده برای همین کارای دستی که میکنیممیگه عکس بذار من روم نمیشه ولی:))) موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: نمایشگاه, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن به شما نشان می دهد،
شما هزار دلیل برای خندیدن به آن نشان دهید.

+همه که شاعر و اهل ادب نیستند...
یکی هم ممکنه یک روزانه نویس ساده باشه همچون اینجانب

موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: برای,خودم,لطفا,نپرسین, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

Monday 23 Mordad 96ینی خیالم از هیچی راحت نیست تو این زندگیهمش رو اگرو شایدو کاش اینطور بشه داره پیش میره۵ موافق ۰ مخالفسلام. ممنون بابت وبلاگ خوبتون. لذت بردم. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید. توکل داشته باش همه چی درست میشهخب؟خیال کی راحته تو این زندگی آخه؟ موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: خوبی,ندارم, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

رو نیمکت فضاسبز جلو خونه نشسته بودیم

همون نیمکتی که با جیمی نشستیم:))

منکه از هوا داشتم لذت میبردم و تو حال خودم بودم

که یکهو یک عدد جیگر به همراه سگ پشمالوش اومد ازجلومون رد شد

مامان یکم نیگاش کرد میگه اگه المی شهر دیگه قبول بشه یکی ازین سگا میگیرم جاش خالی نباشه دلتنگیش اذیتمون نکنه!

:-///////////////////

ینی تنها کاری که تونستم بکنم پوکرفیس زل زدن به دوربین بود به مدت دو ساعت:-////

موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: خانواده,واقعیم,کجان,واقعا؟, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

اگر آروم شدن به معنی بزرگ شدنه پس بزرگ شدم دارم بزرگ میشمهنوز گاهی شیطنتی میکنم ولی دوباره برمیگردم یک گوشه میشینمو مشغول کارخودم میشماینجا نوشتن برام لذت داشت عاشقش بودمعاشق اینکه من بنویسمو شما بخندین ولی الان یک دخترک آرومی شدم که تقریبا هیچ اتفاق خنده دار قابل تعریفی براش نمیوفتهاز اینکه مطلبی برای نوشتن ندارم عصبی میشمعادتم شدهمعتادش شدممیام صفحه رو باز میکنم میخوام شروع کنم ب نوش موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: گوشه,میشینمو,کسیم,کاری,ندارم, نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:29

صفحه بندی